• support@hungggry.nl
  • 026 - 202 204 5
  • 026 - 202 204 5
 

Hoe werkt de nieuwe fooimodule?

Introductie

"Hé, ik kan nu een fooi geven op Hungggry! Maarre... waar gaat mijn geld naar toe dan? Toch wel naar de restauranthouder, hè?" Op deze pagina leggen wij uit waar jouw gulle gift naartoe gaat, en hoe dit precies werkt.

Deels naar de ondernemer, deels naar Hungggry

Als je een fooi geeft, wordt een deel hiervan direct toegevoegd aan de betaling die de (horeca)ondernemer ontvangt. Dankjewel, daar zal deze ondernemer blij mee zijn in deze zware tijd! Het andere deel wordt als zogenaamde service fee overgemaakt naar Hungggry. De ondernemer kan zelf kiezen hoe groot dit deel is dat naar Hungggry gaat; 0%, 25%, 50%, 75% of 100%. Wanneer de ondernemer kiest voor een application fee vanaf 25%, zal de ondernemer gebruik kunnen maken van diverse premium functies, zoals meerdere postcodezones en uitzonderingsdagen/-producten.

Deels naar de ondernemer, deels naar Hungggry

Waarom ook naar Hungggry?

Als de Robin Hood onder de bestelplatformen hebben wij ons sinds de start in april 2020 ingezet om een gratis bestelsysteem neer te zetten voor horecaondernemers om ze 'de crisis' door te helpen. Daar hebben wij inmiddels meer dan 500 uur in gestoken, voor eigen rekening. Ook hebben we hulp gekregen van een aantal gulle horecaondernemers zoals Buitenpoort Catering uit Bemmel, en partnerorganisaties als Sligro en Mollie. Inmiddels zijn wij op een punt beland dat de doorontwikkeling van het platform en het bieden van ondersteuning aan ondernemers ons veel tijd kost. We hebben financiele ondersteuning nodig om Hungggry gratis aan te kunnen blijven bieden.

Waarom ook naar Hungggry?

Waarom middels een fooi?

Uitgangspunt blijft dat iedere horecaondernemer gratis van ons platform gebruik kan maken. We willen wegblijven bij taktieken van 'de grote bestelplatformen' die soms wel tot 30% van de omzet van de ondernemer pakken, waardoor deze vaak weinig overhoudt. Door de fooi ook deels voor Hungggry te gebruiken bepaalt de consument zelf hoeveel geld er terugvloeit naar Hungggry (én de ondernemer). En dit op een manier waarop jij er geen last van hebt en het geen verplichting is.

Jij krijgt daarnaast ook een beetje service van ons, namelijk een fijne bestelervaring op je computer of telefoon. 📱🍣🌮🍔😀

Waarom middels een fooi?

En wie zitten er dan achter Hungggry?

Hungggry is tot nu toe bemand en gefinancieerd door AWESUM, hét internetbureau uit Arnhem dat zich inzet voor een beter, veiliger en gebruikersvriendelijker internet. Wij zijn een gezellige club online experts die de horeca een warm hart toedragen. Niet alleen omdat veel van hen ook onze klanten zijn, maar ook omdat we een avondje uit eten niet weg kunnen denken uit onze levens.

En wie zitten er dan achter Hungggry?

OK, how can I help?

Draag jij Hungggry een warm hart toe? En vind jij dat bestelsystemen voor de Horeca gratis moeten blijven? Wij bieden jou als particulier of (horeca)ondernemer verschillende samenwerkingsmogelijkheden waarmee jij onze missie kan ondersteunen.

  • Het geven van feedback. Welke functies mis jij? En welke functies kunnen beter? Alleen met jouw stem kunnen wij Hungggry beter maken!

  • Co-creatie; het samen met jou ontwikkelen van nieuwe functies waar (een groot deel van) de Hungggry-klanten voordeel uit gaan halen. Jij draagt dan een deel bij aan de ontwikkelkosten.

  • Maatwerk; in beperkte mate kunnen wij jouw wensen realiseren. Jij betaalt hiervoor alleen onze uren. Zo help je ons ook!

  • Het doen van een donatie, zowel financieel als in natura. Anoniem of met een stuk zichtbaarheid.

OK, how can I help?

Hungggry Reviews

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?

Vraag nu meteen kosteloos jouw Hungggry-account aan. Volg daarna ons stappenplan om snel je gratis Mollie-account aan te vragen en te configureren. Wees er snel bij: in de aanloopfase is er plek voor 100 bedrijven.

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?