• support@hungggry.nl
  • 026 - 202 204 5
  • 026 - 202 204 5
 

Veelgestelde vragen

Wat wil je graag weten?

Staat jouw vraag er niet tussen? Stel deze dan via het contactformulier of neem per e-mail contact met ons op.

  • Waarom is Hungggry gratis? Where's the catch?

    Deze abnormale tijden vragen van ons ondernemers een abnormale denkwijze. Om ons heen zagen we veel horeca sluiten of stoeien met wel of niet thuisbezorging/afhaal inrichten. Vanuit een paar concrete vragen vanuit relaties besloten wij een platform op te zetten om deze ondernemers te helpen door een gratis bestelplatform aan te bieden. Via dit platform kan je als ondernemer je producten direct online aanbieden waarbij je jouw klant de keuze kan geven tussen afhaal en/of bezorging.

    In deze moeilijke periode zien wij graag dat de horeca zoals wij deze kennen zo min mogelijk schade oploopt, en helpen wij ze graag om deze periode door te komen door dingen 'anders' te doen. Bijvoorbeeld door bezorging of afhaal aan te gaan bieden.

  • Hoe snel heb ik Hungggry opgezet?

    Afhankelijk van hoe snel jij je producten geüpload hebt en je account compleet hebt zou je met een dag online moeten kunnen zijn. Zo snel? Ja! Zo snel.

  • Hoe koppel ik Hungggry aan mijn website?

    Dat is heel makkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is jouw bestellink achter een knop op je website te plaatsen, bijv. [Online bestellen]. Vraag je websitebouwer om hulp als je er zelf niet uitkomt! Natuurlijk kan je de link ook delen op Social Media met een leuk bericht.

  • Doen jullie ook de bezorging zelf?

    Nee, wij zijn maar een stel softwarebouwers achter de computer 😊. Wij zorgen ervoor dat jij de software hebt die nodig is om online bestellingen mogelijk te maken. Sterker nog, wij geloven in jouw ondernemerskwaliteiten om ervoor te zorgen dat je je eigen bezorging- en afhaalproces snel gevonden en onder de knie hebt.Maar ik heb nooit eerder bezorging of afhaal aangeboden. Is dit wel iets voor mij?

  • Maar ik heb nooit eerder bezorging of afhaal aangeboden. Is dit wel iets voor mij?

    Dat is volledig aan jou. Wij willen je in een tijd waarin horeca geen gasten mag ontvangen en winkelen zoveel mogelijk wordt afgeraden toch een alternatief bieden om je geld mee te verdienen.

  • Waarom Mollie als betaalsysteem?

    Bij de opzet van Hungggry kwamen we er al snel achter dat thuisbestellers het liefst via iDEAL betalen. Eis vanuit ons was dat iedere ondernemer zijn eigen betaalsysteem heeft zodat je volledig in control bent; het is immers jouw geld. Vanuit die gedachte hebben we voor Mollie gekozen als iDEAL betalingsprovider omdat dit voor jou als ondernemer gratis en binnen 5 minuten op te zetten is, en het tarief per transactie laag is (op moment van schrijven €0,29 per geslaagde transactie). Tenslotte is iDEAL via Mollie gebruikersvriendelijk voor jouw klant om mee te betalen. Wist je trouwens dat Mollie een rasecht Nederlands bedrijf is?

  • Kan ik ook mijn eigen betaalsysteem kiezen, of aan de deur laten betalen?

    Nee, dat kan (nog) niet. Om zo simpel mogelijk te beginnen hebben we voor Mollie gekozen om hierboven genoemde redenen. Het kan zijn dat we in de toekomst ook de mogelijkheid geven andere betaalsystemen en/of andere betaalmethoden aan te bieden.

    Aan de deur laten betalen zouden we natuurlijk afraden i.v.m. mogelijk besmettingsgevaar. Maar het is toch fijn om te weten dat iedere inkomende bestelling uit Hungggry reeds betaald is?

Hungggry Reviews

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?

Vraag nu meteen kosteloos jouw Hungggry-account aan. Volg daarna ons stappenplan om snel je gratis Mollie-account aan te vragen en te configureren. Wees er snel bij: in de aanloopfase is er plek voor 100 bedrijven.

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?